loading...
بــردگـرافـ | BirdGraph.IR
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 262 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (3)


با سلامی دوباره دو خبر خوش + یک خبر بد دارم .

با خبر خوش شروع میکنم ، این پست رو ساختیم و انتشارش کردیم تا شما استفاده کنین. اما کپی نکنین.

خبر بد رو هم بگم ، این آخرین پست از من هست تو این ماه ها و تا آخر امتحانات خداحافظی میکنم از شما...

خبر خوش هم بگم ، وقتی اومدم فقط لایه باز بنر ، قالب و چیز های بهتر و خوب تر میذارم چون میرم سمت کدنویسی و ممکنه قالب کدنویسی کنم بذارم ....


شما در برد گراف عضو نیستید و نمیتوانید از این پست استفاده کنید ، برای اینکه از مطالب سایت بهره مند شوید ابتدا ثبت نام کنید بعد وارد حساب کاربری خود شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/06/28 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

اه اه اه اه اه اه اه اینم فیلتره خواهش درستش کنید
پاسخ : مشکل از اپلود سنتره باید صبر کنیم مشکل حل شه

این نظر توسط simin در تاریخ 1393/01/27 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز شکلک
اگه با سیستم های کسب درآمد پاپ آپ آشنایی داری
بهت پیشنهاد میکنم از این سایت استفاده کنی
این سایت از همه لحاظ خیلی خوبه
تو شمارش آی پی ها حرف نداره
اینجوری نیست که یکی بشماره سه تا رو نشماره
شکلک سال خوبی داشته باشی
پاسخ : عیلک السلام
ممنون بابت پیشنهادتون حتما استفاده میکنم ..
بابت نظرتون واقعا ممنون
شمام سال خوبی داشته باشید..

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/01/22 و 6:27 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی بود.......
پاسخ : ممنون
نظر شما باعث دلگرمی ماست....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از گزینه های زیر را بیشتر در سایت قرار دهیم؟
    تبلیغات ویژه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 218
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2096
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 1,307
  • بازدید سال : 9,461
  • بازدید کلی : 148,077
  • لینک باکس
    آخرین نظرات کاربران
    [Comment_Title] - [Comment_Message] - [Comment_Date]