loading...
بــردگـرافـ | BirdGraph.IR
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 339 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (5)

با سلام خدمت کاربران عزیز برد گراف
امروز براتون سری هشتم لایه باز بنر با طرح فلت رو طراحی کردم
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
شما در برد گراف عضو نیستید و نمیتوانید از این پست استفاده کنید ، برای اینکه از مطالب سایت بهره مند شوید ابتدا ثبت نام کنید بعد وارد حساب کاربری خود شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/06/28 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

اینم فیلتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ : مشکل از اپلود سنتره

این نظر توسط ar در تاریخ 1393/05/31 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
من save for web رو میزنم ولی باز هم کار نمیکنه.
خواهشا یه عکس از تنظیمات اون صفحه بذارید من منتظرم
ممنون
پاسخ : حتما رو حالت pngثبتش می کنین باید به صورت gifثبتش کنید

این نظر توسط Ancharb در تاریخ 1393/05/09 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

رییس من دقیقا متوجه نشدم میشه یکم دقیق تر منت بذارید راهنمایی کنید!
پاسخ : در هنگام ثبت فایل ا مسری:fileبعدشsave for webرو برین تا به صورت گیف اجرا بشه

این نظر توسط Ancharb در تاریخ 1393/05/09 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر خسته نباشید!
من این فایل های پی اس دی رو دانلود کردم بردم داخلفتوشاپ متن هارو هم ادیت کردم اما بعد از اینکه سیو از گرفتم رو گیف اجرا نشد میشه یه راهنمایی یا توضیحی در مورد استفاده از فایل ها بذارید یک دنیا تشکر!
پاسخ : سلام!
توی فتوشاپ گزینه file اون بالا چپ رو میزنید.
بعد یه جا نوشته
save for web
باید رو اون حالت سیو کنید!
موفق باشید!

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/04/11 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیباست....
خیلی ممنون!!!
پاسخ : خواهش می کنم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از گزینه های زیر را بیشتر در سایت قرار دهیم؟
    تبلیغات ویژه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 218
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2096
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 1,148
  • بازدید سال : 9,302
  • بازدید کلی : 147,918
  • لینک باکس
    آخرین نظرات کاربران
    [Comment_Title] - [Comment_Message] - [Comment_Date]