loading...
بــردگـرافـ | BirdGraph.IR
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 140 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (4)


با سلام خدمت دوستان و دنبال کنندگان گرانقدر ...

در این ساعت برای شما آموزشی ناقابل ساخت فاوآیکن متحرک رو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد....

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

شما در برد گراف عضو نیستید و نمیتوانید از این پست استفاده کنید ، برای اینکه از مطالب سایت بهره مند شوید ابتدا ثبت نام کنید بعد وارد حساب کاربری خود شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط navid khaki در تاریخ 1393/04/15 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

alii merci bedard man khordشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : قابلی نداشت خوشحالم که به دردت خورد

این نظر توسط آتیش گراف در تاریخ 1393/02/19 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

ولی فکر کنم باید ببخشید شما هم کپی زدید از سایت بهین اسکریپ به این آدرس به هر حال به من چه

[لینک حذف شد]

/


پاسخ : دوباره برید ببینید آیا من کپی زدم ؟؟؟
اون سایت مدیرش دوستمه و یکی از نویسنده هاش اون مطلبو ارسال کرده بوده اونم خبر نداشته ولی حالا برداشته



این نظر توسط آتیش گراف در تاریخ 1393/02/19 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

پست مربوط به شما حذف شد
پاسخ : والا من موندم بهت چند بار بگم کپی نکن :|

این نظر توسط اتیش گراف در تاریخ 1393/02/19 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

,,سلام من خانه نبودم در خواست شما انجام شد لطفا شکایت نکنید
پاسخ : عزیز من فک کنم تا به حال 500 بار کپی زدی 500 بار هم بهت گفتم پاک کن مجبور کردی بگم شکایت ....
باشه شکایت نمیشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از گزینه های زیر را بیشتر در سایت قرار دهیم؟
    تبلیغات ویژه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 218
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2096
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 1,302
  • بازدید سال : 9,456
  • بازدید کلی : 148,072
  • لینک باکس
    آخرین نظرات کاربران
    [Comment_Title] - [Comment_Message] - [Comment_Date]